lauantai 7. joulukuuta 2013

Pämpäm!

Nää mun otsikot on aina yhtä ihania, oikein luovia ja näin pois päin:D
Mutta joo, asiaan. 
Ette vieläkään saa lupaamiani kuvia, sillä perjantaina satoi niin paljon lunta ettei ulkona olisi mitään erityisen hyviä otoksia saanut. Mutta jos sitten maanantaina? Katsotaan.



Perjantaina, Itsenäisyyspäivänä suuntasin jo heti aamusta tallille. Minulla oli korvaus tunti 11 sekä yhdeltä. Noo, suunnitelmat sitten vähän muuttui opettajan sairastumisen takia. Ratsastettiin tämä yhdentoista tunti itsenäisesti. Ja kuten arvata saattoi, olin ihan hukassa koko tunnin. En oikein keksinyt mitään tehtäviä mitä voisin tehdä, niin tyydyin perus ympyröihin, siirtymisiin ja pysähdyksiin. Niin ja tosiaan menin Samilla, pitkästä aikaa:) Tunnin suurimpana kompastuskivenä oli pyrkimyksen puute, eli Sami ei oikein liikkunut eteen, ja kun kaikki teki omia juttujaan ei maneesissa juuri ollut tilaa baanattaa menemään.
Tässä vielä muutamat kuvat, jotka (c) Anna Rapo


<3


Tää kuva ei ehkä ole erityisen edustava, minun, hevosen tai laadun kannalta, mutta kattokaa mun käsiä! Oon jo melkein oppinu pitää niit ylhäällä:D

Jee, me lennetään...

Tänään (lauantaina) olin normaalisti aamutunnilla jonka sain mennä Artulla. odotin tunnilta täyttä katastrofia, mutta Aukusti yllättikin minut ja olin aivan super kiva! Tehtiin paljon voltteja, avoja käynnissä sekä ravissa ja kaiken tämän taivuttelun ja mutkittelun jälkeen vielä suoria linjoja. 
Ja kyllä huomasi tunnin jälkeen tehneensä töitä. Niinkuin itse tunillakin, kuten arvata saattaa en aamupalaa sen kummemmin syönyt, joten tyhjä maha kurlutti ku mikäki sammakko:D

Vanha kuva, mutta nyt uudetkin lukijat näkevät vähän kuka Arttu on. Rodultaan Pv:n ja Tinkerin risteytys:)
Ja ilmottauduin myös 15.12 Uotilassa pidettäviin kouluharkka kisoihin Artun kanssa. Ratoja aateltiin mennä huimat kaksi HeC sekä HeB: kn.Special =)

1 kommentti:

  1. Tää uus ulkoasu on liian kesäinen ja muutenkin aika erikoinen..

    VastaaPoista