torstai 30. heinäkuuta 2015

6# Suunnitelmia

Hevostelun kannalta kesä on aina sitä hiljaisempaa aikaa, etenkin jos sattuu omistamaan nuoren yksilön. Ne kun viettää onnellisia vapaapäiviä kavereiden kanssa laitumilla, ja mitään maata mullistavaa harvoin tapahtuu.
Siksi aattelinkin tähän väliin kertoa teille muutamia syksyn suunnitelmia, jotka Catan ja tämän blogin elämän sisältöön vaikuttavat.

Tän kesän loput näyttelyt jätetään välistä ihan suosiolla, kun ei menestystä tule niin mitä sitä suotta sielä pyörimään. Kokeillaan sitten ensi kesänä uudestaan. Nyt sitten tähdätäänkin syksyn Laatuponikilpailuihin jonka seurauksena ponit lopettaa laidunkauden 30.8.
Tällöin molemmat ponit lähtee takaisin Uotilaan josta Viltsu tullaan sitten hakemaan omaan kotiin. 
Näin meille jää vielä pari viikkoa aikaa priiffata Cata kisakuosiin!

Samana päivänä (30.8) mulla on muutto omaan asuntoon. Sain ihanan vuokra kämpän Tammelasta ihan mun uuden koulun vierestä. Täältä kun on kovin pitkä matka aina Cataa hoitamaan, niin on meillä etsinnässä lähiseudulta mahdollisimman edullinen tallipaikka. 

Tässä nämä suurimmat uutiset. Viltsu etsii myös ylläpitopaikkaa, jos tesitä jotakuta kiinnostaa! Mun kautta saa omistajaan yhteyttä:) Mulla on nyt viimeinen työviikko menossa Equstomissa, jonka jälkeen pääsen itsekkin hetkeksi lomalle!

Ja melkein pääsi unohtumaan!
Ihanaakin ihanempi Iina väsäsi mulle uuden bannerin, josta ainakin itse tykkään kovasti. Mitäs mieltä te olette?
 Täältä voitte käydä kurkkaamassa hänen bloginsa--> http://iinankuvablogi.blogspot.fi/


C&V lähettää terkkuja.


1 kommentti: